۳۰ مرداد ۱۳۸۹

افتخاری , شجریان و نظرات بینندگان



مدیر وبلاگ آقای (استاد!) علیرضا افتخاری همچنانکه در این وبلاگ  با تمام قوا برای بهتر شدن روحیه استاد !  اقدام به انتشار همه جور نظر مثبت اندیش مینماید (استاد دوست داریم ! ویوا احمدی نژاد و استاد ! استاد نبوغ هزاره ی سوم ! و ... ) تا استاد به روزهای ارمانی خود بازگشته و بتواند با تمام قوا کاسه لیسی را از سر گیرد و شونه های معشوقه اش را ببوسد , در اقدامی جدید به انتشار نظراتی توهین آمیز نسبت به آقای شجریان پرداخته است , محققان معتقدند این امر به هیچ عنوان به محبوبیت آقای شجریان نزد مردم و تنفر مردم نسبت به استاد! افتخاری و عقده های روحی استاد! افتخاری مربوط نمی باشد .


 یکی از نظرات توهین آمیز



آقای افتخاری بهتر نیست هنگام دیدن نظرات مخالف به جای  بغض کردن و نوشتن نامه به بقیه دوستان کودتاچی (امثال ضرغامی)  وپرخاشگری به هنرمندان محبوب مردم , کمی به این نظرات و اشتباهی که فکر کرده اید فکر کنید ؟؟




________________________________
پیوست :
1/ از اونجائیکه مدیر وبلاگ آقای افتخاری  در نهایت فروتنی همه جا با لفظ استاد از ایشون یاد کرده (به قولی واسه خودشون ساندیس مخفی باز کرده !) ما هم همچنان با همین لفظ استاد ! ایشون رو خطاب کردیم خوشنود باشند.
2/ از اونجائیکه مدیر وبلاگ استاد! تمامی نظرات رو قبل از انتشار مرور میکنند و به شدت دست به قیچیشون خوبه (نشون به اون نشون که یه دونه از 17 نظر بنده را هم تا امروز منتشر نکرده ان) نمیشه گفت  انتشار این نظرات توهین آمیز سهوی بوده .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر