۲۳ دی ۱۳۸۸

حضرت آدم اگه ادم بود كه حوا رو طلاق ميداد ..

در راستاي سخنان هفته ي پيش رحيم مشائي كه درباره ي حضرت نوح گفته بود " حضرت نوح با 950 سال عمر نتوانست مدیریت جامع كند چرا كه عدالت را ایجاد نکرده است" دفتر رياست جمهوري سخنان وي را درباره باقي پيامبران و امامان بدين شح اعلام كرد  :
حضرت آدم اگه آدم بود كه حوا رو طلاق ميداد خودش تو بهشت عشق و حال ميكرد
حضرت ابراهيم بدليل ارتكاب به قتل پسرش (اسماعيل) امتياز پيامبري رو از دست داده
حضرت مسيح به دليل مرگ دروغين و تشويش اذهان عمومي منفور جامعه ي انسانيت است .
امام زمان از 1400 سال قبل بدليل غيبت و فرار از قانون تحت پيگرد سربازان امام زمان قرار گرفته و اگه تا پايان مهلت قانوني ظهور نكنه هر جاي دنيا كه باشه دستگيرش ميكنيم .

۵ نظر:

  1. محشر بود... مردم از خنده!

    پاسخحذف
  2. سلام
    جسارت کردم این متن رو با ذکر اسم وبلاگتون تو فیس بوک منتشر کردم. گفتم بعد از این همه اخبار ناراحت کننده یه کم روحیه مون عوض شه. جسارت منو ببخشید.

    پاسخحذف
  3. دم شما گرم و دم آقای مشایی هم گرم . اگر خوب به صحبتهای آقای مشایی توجه کنید حرفهای ایشان شامل محمد پیغمبر اسلام هم میشود . به نظر من هر که گفته از طرف خدا آمده این یک مغلطه یا ساده یک دروغ است . چرا که اگر منظور از خدا آن است که خالق زمین و زمان و تمام عالم است او باید بداند که زمین دور خورشید میچرخد در حالیکه در چند آیه در قرآن موجود است که میگوید خوشید و ماه دور زمین میچرخد پس کسی که این حرف را گفته خدا نبوده یک آدم نا آگاهی بوده که از حرکت زمین به دور خورشید آگاهی نداشته پس این حرف خدا نمیتواند باشد . برای اثبات حرفهایم چند تا آیه را مینویسم . سوره رحمان آیه ٥ : « خوشید و ماه با حساب معین با هم به گردشند » و همچنین سوره زمر آیه ٥ : « آسمانها و زمین را به حق و راستی ایجاد کرد و شب را در روز و روز را در شب بپوشانید و خورشید و ماه را مسخر کرده تا هر یک به وقت معین گردش کنند ....»
    یک آیه هم در مورد هلال ماه اینجا هست که واقعآ کم نظیر است . سوره بقره آیه ١٨٩ : « ای پیغمبر از تو سؤال کنند که سبب بدر و هلال ماه چیست جواب ده که در آن تعیین اوقات عبادت حج و معاملات مردم است ......» آنکه مسلم است اینکه این حرف نمیتواند سخن کسی باشد که خالق تمام جهان است . بطور حلاصه و بدون رودیواسی این یک شر ور است و من متاسف هستم به کسی که این مقدساتش باشد . آهای ای مسلمان این از قرآن و اساس و پایه دین شماست به خوانید و افتخار کنید به این کتاب با ارزش آسمانی . از آخوند محله ما من شنیدم که میگفت که هر چه علم در عالم وجود دارد همه در قرآن است منتها ما نمیخوانیم و آمریگایی های فلان فلان شده میخوانند و علم های جدید را کشف میکنند. بنده به این خاطر شش تا قرآن را زیرو رو کردم که یک چیزی پیدا کنم که به درد بخور باشد و منهم به نوایی برسم که به این چرندیات بر خوردم و فهمیدم که این آخوند ها بلا استثنا دروغگویان عالم هستند . اگر خرفهای بنده را باور ندارید حرفهای خمینی را در پاریس و در ایران مقایسه بفرمایید. درودبر شما و تمام مردم آزادیخواه ایران که با تمام وجود با استبداد در حال نبرد هستند .

    پاسخحذف
  4. آهاي آقاي شر و ور نويس بي سواد
    بهتره شما اول بري فكري واسه سوادتون بكنيد بعد شروع كنيد به صحبت كردن.
    خورشيد و در واقع همه منظومه شمسي ما درون راه شيري در گردش هستند
    بهتره به جاي اينكه فقط نوك دماغتون رو ببينيد و درباره خلقت دنيا سازنده اش و پيامبرانش نظر بديد كمي فكرتون رو باز كنيد

    پاسخحذف